Εκτός από την παρακολούθηση προφορικών ανακοινώσεων, μπορείτε να επιλέξετε να προεγγραφείτε σε κάποιο/α από τα διαθέσιμα εργαστήρια.
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ένα μόνο εργαστήριο ανά συνεδρία, οπότε διαβάστε πρώτα τις διαθέσιμες περιγραφές των εργαστηρίων και τις προϋποθέσεις συμμετοχής κι έπειτα επιλέξτε αυτό που πραγματικά επιθυμείτε να παρακολουθήσετε.
Είναι απαραίτητο να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας στο/α εργαστήριο/α που επιλέξατε κατά τη διάρκεια των εγγραφών την πρώτη μέρα (Παρασκευή 20 Απριλίου 15.00-16.00) ή μια τουλάχιστον ώρα πριν την έναρξη κάθε εργαστηρίου, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε άλλους σύνεδρους να αντικαταστήσουν τυχόν απόντες, συμπληρώνοντας τον αριθμό των συμμετεχόντων κάθε εργαστηρίου.
Δείτε εδώ τις περιγραφές των Εργαστηρίων:
Εργαστήριο Πέμπτης 19 Απριλίου 2018 - 18.00 - 21.00
Τίτλος Εργαστηρίου |
Αρχείο Περιγραφής Εργαστηρίου |
Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία: Αξιοποίηση πεποιημένου πλατωνικού διαλόγου ως γέφυρας για συνάντηση Φιλολόγων και Μαθηματικών, Καλοκύρη Βασιλεία, Κανέλλος Ιωάννης
|
|
Φόρμα Ηλεκτρονικής Προ-Εγγραφής στο Εργαστήριο με τίτλο "Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία: Αξιοποίηση πεποιημένου πλατωνικού διαλόγου ως γέφυρας για συνάντηση Φιλολόγων και Μαθηματικών"
Το συγκεκριμένο εργαστήριο μαζί με την θεατρική παράσταση, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 19 Απριλίου 2018 και ώρα 18.00 - 21.00 (17.30 προσέλευση - εγγραφές) στο χώρο του Συνεδρίου, για να τιμηθεί το 2018 ως Έτος των Μαθηματικών.
1η Παράλληλη Συνεδρία - Παρασκευή 20 Απριλίου 2018, 16.00 - 17.30
Τίτλος Εργαστηρίου |
Αρχείο Περιγραφής Εργαστηρίου |
Διδακτική αξιοποίηση των εικονογραφικών πηγών στο μάθημα της Ιστορίας - Παράδειγμα εφαρμογής: Ιστορία Γ΄ Γυμνασίου, Τουραμπέλης Μιχαήλ |
|
Σχεδιάζοντας την επαγγελματική ανάπτυξη, Αντωνίου Θεόδωρος, Αλιακίζογλου Αικατερίνη
|
|
Καλλιτεχνική, εργαστηριακή, διαθεματική προσέγγιση στα Φυσικά της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Ματαλλιωτάκη Ειρήνη
|
|
Γνωριμία με το "Δίκτυο Εκπαιδευτικών Ξένων Γλωσσών για τη Διακατανόηση στα δικαιώματα του ανθρώπου, Μαρούδα Μαρία - Ντανιέλλα, Βουράκη Αρετή |
|
Ο άνθρωπος με την πράσινη βαλίτσα, Αρβανιτίδου Μαριάνθη |
|
Τα Παραμύθια του Σαββάτου» ….ζωντανεύουν!, Ελένη Μπετεινάκη
|
|
«….Εν αρχή ήν ο ρυθμός…. Ο ρυθμός στην παιδαγωγική διαδικασία», Σιμιτζή-Δέλλα Ελευθερία
|
|
Εκπαιδευτική Ηγεσία και Σχολική Κουλτούρα στο σύγχρονο σχολείο, Φιλιππάκη Αμαλία, Βασιλάκη Ασπασία
|
|
4η Παράλληλη Συνεδρία - Σάββατο 21 Απριλίου 2018, 09.00 - 11.00
Τίτλος Εργαστηρίου |
Αρχείο Περιγραφής Εργαστηρίου |
Μια βόλτα στα τείχη μας!, Μαρία Αλατζόγλου, Αθηνά Αρμενάκη, Δήμητρα Γυπαράκη, Άννα Χρυσουλάκη
|
|
Χαρτογράφοι εν δράσει: γνωρίζω και δημιουργώ χάρτες, Νίκη Δεληκανάκη, Αντωνία Κωνιού
|
|
Εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία της κρητικής παραδοσιακής μουσικής, Μαρία Χναράκη, Ιωάννης Σωμαράς
|
|
Θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση της γιορτής της 25ης Μαρτίου στο Δημοτικό σχολείο, Ανδρέου Αφροδίτη, Παπαστεφανάκη Λυδία
|
|
Ο μικρός πρίγκιπας.Κινησιολογικό εργαστήρι. Δημιουργία σχολικής παράστασης, Παπαδάκη –Πλουμίδου Ρενή
|
|
Το Θεατρικό Παιχνίδι-Κρίκος του κοινωνικού μοντέλου κατανόησης της αναπηρίας, Παναγιώτης Μπαρμπαγιάννης, Κατερίνα Μακρυκώστα, Νικόλαος Γιούπης
|
|
Συν + ομιλώντας με τους έρωτες ήρωες της εφηβείας, Αλατζόγλου Μαρία, Στρατάκη Ειρήνη
|
|
Η συμβολή της τέχνης στην ανάπτυξη στοχαστικών ικανοτήτων στην εκπαίδευση, Σοφία Καλογρίδη
Σημείωση: Το εργαστήριο αυτό δεν θα πραγματοποιηθεί, λόγω σοβαρού δυσάρεστου γεγονότος στην οικογένεια της εισηγήτριας. Ως εκ τούτου δεν είναι δυνατή η επιλογή του.
|
|
Διαχείριση σχέσεων στη σχολική κοινότητα: Κριτικός Αναστοχασμός πάνω σε κινηματογραφικές προσεγγίσεις, Πουλλά Ελένη
|
|
6η Παράλληλη Συνεδρία - Σάββατο 21 Απριλίου 2018, 13.00 - 14.30
Τίτλος Εργαστηρίου |
Αρχείο Περιγραφής Εργαστηρίου |
Αξιοποίηση της κούκλας κουκλοθέατρου, Μαρία Ν. Παπαδοπούλου, Μαρία Ιωαννίδου
|
|
«Η τέχνη του γράφειν»: Παράδειγμα Εργαστηρίου Δημιουργικής γραφής με αφετηρία το εφηβικό μυθιστόρημα «Όταν το καλοκαίρι συναντά τον χειμώνα», Κανάκη Μαίρη
|
|
7η Παράλληλη Συνεδρία - Σάββατο 21 Απριλίου 2018, 16.30 - 18.30
Τίτλος Εργαστηρίου |
Αρχείο Περιγραφής Εργαστηρίου |
Κι όμως κινείται..: Εντάσσοντας στην Τάξη τον Χορό και την Εκφραστική Κίνηση. Βιωματικό Εργαστήριο, Μπατάκη Ειρήνη
|
|
Βιωματικό Εργαστήριο Εικαστικής Θεραπείας: ζωγραφίζοντας με την καρδιά, Στέλλα Πλάτσκου, Αικατερίνη Πασχαλίδου, Αλέξανδρος Αμπατζόγλου
|
|
Εργαστήριο θεάτρου: «Το μαύρο θέατρο φωτίζει τη φαντασία μας!», Μαδαριωτάκη Ειρήνη, Ανδρεδάκη Όλγα, Τσατσάκη Κική, Καμαρίτη Ελένη, Ατσαλάκη Αλίκη
|
|
Μουσικοπαιδαγωγικά παιχνίδια στην εκπαιδευτική διαδικασία, Μουσικοπαιδαγωγική Ομάδα «Τζαμ τζαμ» του Συλλόγου Εκπ/κων Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος»
|
|
H μουσειακή πολιτιστική κληρονομιά στην τάξη μας: από την επίσκεψη στο Μουσείο στην ψηφιακήαξιοποίηση του πολιτισμικού υλικού, ΜακρήΔήμητρα
|
|
Μια βαλίτσα, ένα Λαογραφικό Μουσείο… «Απόψε ονειρεύτηκα»- «Ανεβαλώματα του νου, μαλάματα τσι γλώσσας», Μαρία Κωστάκη, Γιώργος Μαυροειδής
|
|
Μουσειακή Αγωγή στην Τάξη: Αγάλματα, Δεινόσαυροι, «Τάπες» και αυτοκόλλητα Τίτλος Εισήγησης, Στέλλα Μαλλιαράκη
|
|
Συνομιλώντας μπροστά σε σύνορα και σταυροδρόμια για το προσφυγικό, Tρούλη Σοφία, Χρηστίδης Κωνσταντίνος
|
|
Εργαστήριο -Μικρο- σενάριο: Ηθική και Δίκαιο (επέκταση γνώσης τύπου Project), Κατσίρας Λεωνίδας
|
|
9η Παράλληλη Συνεδρία - Σάββατο 21 Απριλίου 2018, 19.45 - 21.00
Τίτλος Εργαστηρίου |
Αρχείο Περιγραφής Εργαστηρίου |
Ο γλωσσικός εγγραμματισμός μαθητών προσφυγικών δομών και η σχολική ενσωμάτωση τους στα τμήματα Δ.Υ.Ε.Π.: Προκλήσεις του ρόλου των εκπαιδευτικών, Kων/νος Καλέμης, Kωσταρέλου Άννα
|
|
10η Παράλληλη Συνεδρία - Κυριακή 22 Απριλίου 2018, 09.00 - 11.00
Τίτλος Εργαστηρίου |
Αρχείο Περιγραφής Εργαστηρίου |
Γνωριμία με τη δράση eTwinning (Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση), Παπαδάκης Σταμάτης |
|
Συζητώντας για τα συναισθήματα …με αφορμή μια ταινία, Περακάκη Σοφία, Δερμάτη Εύα
|
|
"…Δουλειά μου είναι να δημιουργώ", ΒαβούρηΕλευθερία, Κρουσταλλάκη Άννα
|
|
Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο, Κρουσταλλάκη Άννα |
|
Τεχνικές καταγραφής και επεξεργασίας ομιλίαςστο σχολείο στα πλαίσια του εμπλουτισμού και της αξιοποίησηςτου Ψηφιακού Μουσείου Ελληνικής Προφορικής Ιστορίας, Σφακιανάκη Άννα, Τζακώστα Μαρίνα
|
|
Η Γλώσσα της Μη Βίας στη βελτίωση των σχέσεων σχολείου/οικογένειας, Σπινθάκη Αγγελική
|
|
Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Βλασιάδης Κωνσταντίνος
|
|
Από τη Μυθολογία στον Μινωικό Πολιτισμό μέσω της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Κάτσιος Κωνσταντίνος, Κατσάρης Ηρακλής
|
|
12η Παράλληλη Συνεδρία - Κυριακή 22 Απριλίου 2018, 12.30 - 14.00
Τίτλος Εργαστηρίου |
Αρχείο Περιγραφής Εργαστηρίου |
Ο ρόλος των συναισθημάτων στην εκπαίδευση ενηλίκων κοινωνικά ευπαθών ομάδων, Ανδρεαδάκη Ρέα, Μιχελάκη Παρασκευή
|
|
Από τη Μυθολογία στον Μινωικό Πολιτισμό μέσω της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Κάτσιος Κωνσταντίνος, Κατσάρης Ηρακλής
|
|
"Οι περιγραφές των εργαστηρίων θα είναι διαθέσιμες στις 30-3-2018"
Φόρμα Ηλεκτρονικής Προ-Εγγραφής σε Εργαστήρια:
Σημ. Για να συμμετάσχετε σε εργαστήριο/α θα πρέπει να έχετε εγγραφεί πρώτα ως σύνεδρος.